مسئول خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع)شهرک الهیه از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) همزمان با روز ولادت این بانوی بزرگوار در شهرک الهیه خبر داد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه بروجن گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار مراسم باشکوهی با حضوراعضای این خانه قرآن برگزار شد.

مرضیه مؤید ضمن تبریک این ولادت مبارک، پیرامون شخصیت والای دخت گرامی علی مرتضی (ع) به ایراد سخن پرداخت و افزود: حضرت زینب در طول زندگیش رنجهای بسیارزیادی متحمل شد خصوصآ در روز عاشورا با برادر بزرگوارشان امام حسین (ع) ودیگر یاران باوفایش بر علیه ظلم و بیداد و ستم زمان خویش قیام کردند تا اسلامی که ما امروزه زیر پرچم آن زندگی می‌کنیم به یادگار بماند و دین محمدی پایدار و شرایط برای قیام حضرت مهدی (ع) فراهم گردد.

وی در تکریم بانوی نمونه، اسوه فضیلت و تربیت حضرت زینب (س) خاطر نشان کرد: شخصیت حضرت زینب (س) گرچه بیشتر با نهضت عاشورا مطرح می‌شود اما آن حضرت قبل از عاشورا نیز خانه اش محل رجوع زنان شهر مدینه برای آموزش تعالیم قرانی بود.

مؤید در پایان وی متذکر شد:  با وجود شخصیت های گرانقدر و عظیم الشأنی همچون حضرت زینب(س) و نیز مادر بزرگوارشان صدیقه کبری، حضرت زهرا(س)، پدران و مادران وظیفه دارند شخصیت آنها را به‌عنوان الگوی کامل یک زن مسلمان برای فرزندانشان تبیین کنند.

گفتنی است، این مراسم روز سه شنبه 6 اسفند 93 با اعضای خانه قرآن شهری و قبل از  نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امیرالمومنین شهرک الهیه بروجن برگزار شد.