مسئول آموزش خانه قرآن شهری شهرک الهیه بروجن از برگزاری هفته ای دو جلسه آموزش قرآن کریم برای 65 نفر از خواهران این شهرک خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول آموزش خانه قرآن شهری شهرک الهیه با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و آموزش علمی قرآن هر هفته دو جلسه اموزش صحیح خوانی قرآن کریم در مقطع سنی جوانان در خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه برگزار می‌شود.

مرضیه مؤید افزود: آموزش قرآن در بخش‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید سطح یک و دو، قرائت سطح یک و دو و حفظ قرآن کریم با حضور اساتید برجسته شهرستانی و بعضاًاستانی  در خانه قرآن شهرس شهرک الهیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 65 نفر در مقاطع بزرگسال وجوانان در دوره‌های آموزشی این خانه قرآن ثبت نام کرده‌اند، گفت: استقبال از برگزاری دوره‌های آموزش قران مطلوب است ولی برخی از خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در این کلاس های آموزشی  اقدام نمی‌کنند و این مسئله باید مورد بررسی قرار گیرد.

مؤید خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در کلاس های اموزشی می توانند همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور در مسجد نسبت به نام نویسی و دریافت برنامه آموزشی اقدام کنند.

گفتنی است، جلسات آموزشی قرآن کریم روز های یک شنبه و سه شنبه هر هفته در مسجد حضرت امیرالمومنین شهرک الهیه برگزار می‌شود..