حجت‌الاسلام نصرالله کریمی با اعلام این خبر ترویج فرهنگ قرآن آموزی و افزایش معلومات قرآنی نمازگزاران را هدف اجرای این طرح دانست.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، روحانی مستقر در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه از برگزاری هفت جلسه قـرائت قـرآن کریـم شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن در طول هفته خبر داد و گفت: این جلسه هرشب در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه توسط قاریان شهرستانی و  بومی، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصرالله کریمی از روحانیون مستقر در شهر بروجن افزود: با هدف نزدیکی با تعالیم انسان ساز قرآنی،جلسه تفسیر و قرائت قران در این مسجد برگزار می‌شود و با توجه به تازه تأسیس بودن مسجد رفته رفته به تعداد شرکت کنندگان افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی ضمن اشاره به اهمیت آموزش قرآن در تمامی سنین تصریح کرد: طرح آموزشی قرآن کریم باید به طرحی همگانی تبدیل شود و کودکان و نوجوانان ما در خانواده، مدرسه، مسجد و دانشگاه ها بیشتر از پیش با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.

روحانی مستقر مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه خاطر نشان کرد: آموزش باید با تزکیه همراه باشد، زیرا علم به تنهایی قادر نیست انسان را به راه راست که راه انبیا‌ و خداوند است، رهنمون کند و سعادت دنیا و آخرت را برای او به ارمغان بیاورد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام نصرالله کریمی از ابتدای مهر1393 در مسجد تازه تأسیس حضرت امیرالمومنین شهرک الهیه مستقر شده است