کارشناس امور قرآنی بروجن خبر داد:

در 9ماهه گذشته از سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی 6 هزار و 400 نفر از فعالیت های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن بهره مند شدند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت:‌ در 9 ماهه نخست امسال 50کلاس صحیح خوانی قرآن کریم در شهرستان بروجن با حضور 1200نفر خواهر و برادر تشکیل که از این تعداد 850 نفر در مناطق روستایی و بقیه در شهر ها بودند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری با اشاره به اینکه این کلاس ها با همکاری خانه های قرآن شهری و روستایی و موسسات قرآنی شهرستان برگزار شده افزود: در ماه مبارک رمضان 50 برنامه جزء خوانی دراکثر مساجد شهرستان با حضور 1800نفر برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری طرح قرآن در اعتکاف در مساجد برگزار کننده اعتکاف با حضور 1500 نفر از معتکفین و طرح صحیح خوانی قرائت نماز در اعتکاف 93 با حضور 850نفر از دیگر فعالیت های این واحد در 9ماهه نخست امسال بود.

حجت‌الاسلام منصوری برگزاری طرح احیای جلسات سنتی قرآن کریم را ضروری دانست و عنوان کرد: با همکاری فعالان قرانی شهر بروجن 2 جلسه طرح احیای جلسات سنتی قرآن کریم به صورت دائمی در طول سال راه اندازی و مشغول به فعالیت هستند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرانی همچون نورالهدی، مسابقات تسنیم، مسابقات تلاوت و ثبت نام دوره قرائت سطح چهار قرآن کریم، اعزام 20نفر داور و قاری به مجالس و محافل و مسابقات قرانی شامل 100مورد، ساماندهی و احیاء 20جلسه خانگی دائمی قرآن کریم با حضور 1500 قران آموز در شهرستان از دیگر فعالیت های امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در 9ماهه نخست امسال بود.

گفتنی است، راه اندازی وبلاگ فعالان قرآنی و وبلاگ موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی به منظور ثبت فعالیت های خود از دیگر اقدامات است.