سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :2
کل بازدید :79370
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 7:53 ص
امکانات دیگر




اوقات شرعی

 


      

جواد تجلیان، مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن کریم کشورازفعالیت ها و برنامه های قرآنی موسسات قرانی و خانه های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن بازدید کرد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرانی  اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: نماینده ویژه سازمان دارالقرآن الکریم کشور، جواد تجلیان و مدیر امور ارتباطات سازمان، به منظور بازرسی و بازدید و نیز احصاء نقاط قوت و ضعف فعالیت های قرآنی موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن روز چهارشنبه 22 مرداد 93 در این شهرستان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری بازدید از خانه قرآن های ام ابیها (س) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) و موسسه ابلغ الموعظه شهر گندمان، موسسه نورالثقلین بروجن و موسسه فاطمه الزهرا(س) بروجن و دیدار و گفتگو با مسئول و اعضاء این خانه های قران را از جمله دیدار های آقای تجلیان برشمرد و خاطر نشان کرد: فعالیت های قرآنی در شهرستان بروجن با وجود کمبود اعتبارات لازم رشد خوبی نسبت به سال قبل داشته است.

وی در ادامه گفت: آقای تجلیان با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در شهرستان بروجن تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و جذب اعتبارات لازم تا پایان سال شاهد رونق فعالیت ها و برنامه های بهتری در شهرستان بروجن خواهیم بود.

گفتنی است، در شهرستان بروجن شش موسسه قرانی فعال و چهارده خانه قران شهری و روستایی وجود دارد.


      

<   <<   6