سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :9
کل بازدید :79281
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 6:38 ع
امکانات دیگر




اوقات شرعی

سلام

خانه قرآن شهری المهدی شهر نقنه در اردیبهشت ماه سال 1393 بامجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز نموده

وتا کنون توانسته است

در ترم تابستان 2 کلاس ودر ترم پاییز 2 کلاس در مقطع کودکان برگزار نماید

و برای ترم زمستان ثبت نام می نماید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09139795773 تماس حاصل فرمایید


      

خانه قران شهری المهدی نقنه جهت کلاسها ثبت نام میکند.


      

آغاز دوره های صحیح خوانی قرآن کریم درمسجد حضرت امیرالمومنین(ع) بروجن

با همکاری فعالان قرآنی شهرک الهیه شهر بروجن کلاس های صحیح خوانی قرآن کریم ویژه خواهران از اربعین حسینی راه اندازی شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گفت:‌ این طرح با هدف ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و روان آیات و سوره های قرآن و نهادینه سازی آموزش قرآن در سطح جامعه برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود:  قرائت قرآن به صورت فصیح با رعایت لهجه و تلفظ عربی آیات و عبارات قرآن کریم از کلیدی‌ترین موضوعات آموزش کلام وحی است که این امر موجب ادای نیکوی عبارات و آیات کریمه قرآن خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور 20 نفر قرآن آموز در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)تصریح کرد: بر شما باد به خواندن قرآن، درجات بهشت به عددآیات قرآن است، زمانی که روز قیامت شد به خواننده قرآن گفته می‌شود: قرآن بخوان و بالا برو، پس به اندازه هر آیه ای که می خواند درجاتش بالا می رود.

گفتنی است، 50 کلاس آموزشی صحیح خوانی مشابه در شهرستان بروجن در حال برگزاری است. 


      

 

حجت‌الاسلام نصرالله کریمی با اعلام این خبر ترویج فرهنگ قرآن آموزی و افزایش معلومات قرآنی نمازگزاران را هدف اجرای این طرح دانست.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، روحانی مستقر در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه از برگزاری هفت جلسه قـرائت قـرآن کریـم شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن در طول هفته خبر داد و گفت: این جلسه هرشب در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه توسط قاریان شهرستانی و  بومی، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصرالله کریمی از روحانیون مستقر در شهر بروجن افزود: با هدف نزدیکی با تعالیم انسان ساز قرآنی،جلسه تفسیر و قرائت قران در این مسجد برگزار می‌شود و با توجه به تازه تأسیس بودن مسجد رفته رفته به تعداد شرکت کنندگان افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی ضمن اشاره به اهمیت آموزش قرآن در تمامی سنین تصریح کرد: طرح آموزشی قرآن کریم باید به طرحی همگانی تبدیل شود و کودکان و نوجوانان ما در خانواده، مدرسه، مسجد و دانشگاه ها بیشتر از پیش با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.

روحانی مستقر مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه خاطر نشان کرد: آموزش باید با تزکیه همراه باشد، زیرا علم به تنهایی قادر نیست انسان را به راه راست که راه انبیا‌ و خداوند است، رهنمون کند و سعادت دنیا و آخرت را برای او به ارمغان بیاورد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام نصرالله کریمی از ابتدای مهر1393 در مسجد تازه تأسیس حضرت امیرالمومنین شهرک الهیه مستقر شده است


      

همزمان با سراسر کشور مسابقه ی قرآنی نورالهدی(7) در اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی  اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی اقشار مختلف مردم با مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و در جهت اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر تدبر در آیات قرآن کریم، هفتمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان  نورالهدی(7)  برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود:  این  دوره از مسابقات تفسیر  با شرکت 13نفر از شرکت کنندگان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی روز جمعه 14آذر 1393 برگزار شد.

 حجت‌الاسلام منصوری در ادامه گفت: این مسابقات در دو رشته تفسیر جزء 21 و تفسیر سه جزبیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم برگزار شد.

وی گفت: منبع آزمون تفسیر نمونه، اثر آیت الله مکارم شیرازی و نوع آزمون تستی چهار گزینه ای بود. 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن خاطر نشان کرد: بعد از تصحیح برگه های آزمون از طرف دارالقرآن الکریم کشور به شرکت کنندگانی که نمره قبولی کسب کرده باشند جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

گفتنی است، در استان چهار محال و بختیاری 80نفر در این مسابقات شرکت داشتند.


      

   1   2   3   4      >