سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :2
کل بازدید :79379
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 9:49 ص
امکانات دیگر




اوقات شرعی

مساجد شهرستان بروجن در ماه مبارک رمضان میزبان روزه دارانی بود که در مراسم جزء خوانی قران کریم شرکت می کردند.




      

 

در دهه کرامت خانه قرآن روستایی حضرت قمر بنی هاشم (ع) مسابقات قرآنی حفظ جزء 30و تفسیر قران برگزار کرد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،مسئول خانه قرآن روستایی حضرت قمر بنی هاشم (ع) روستای امام قیس گفت: با هماهنگی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی بروجن در سه درده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات قرآنی در دهه کرامت برگزار شد  .

زهره اسماعیلی افزود: این مسابقات در سه رشته ی حفظ ویژه نوجوانان، تفسیر ویژه جوانان و روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه بزرگسالان کم سواد برگزار شد.

اسماعیلی گفت:در پایان این مسابقات به سه نفر از هر گروه جوایزی به رسم یادبوداهداء شد.


      

دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت با رویکرد جدید در عرصه مسابقات قران کریم با حضورفعالان قرآنی شهرستان بروجن برگزار می‌شود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، حفظ 15جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد منصوری  افزود:زمان ثبت نام در مسابقات قرآنی تلاوت از10شهریور تا 20مهر 1393 می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت ویژه برادران بالاو پایین 16سال و خواهران بالای 16سال می باشد  .

گفتنی است،علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.telavat.ir  و یا اداره تبلیغات اسلامی بروجن مراجعه نمایند.


      

آموزش قرائت قرآن کریم سطح 4،آموزش تجوید تکمیلی و صوت و لحن پیشرفته، برای اولین بار در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این طرح با هدف زمینه سازی به منظور آشنائی و انس آحاد جامعه، خاصه نوجوانان و جوانان با کلام الهی از طریق آشنائی و التذاذ از بیان فصیح و  الحان آسمانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود: نشر آموزه‌های تکمیلی قرائتِ فصیح و آهنگین قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی و ایجاد زمینه برای پرداختن به فراگیری فنون قرائت قرآن در سطح تخصصی، جذب و شناسایی استعدادهای درخشان در امر قرائت تخصصی قرآن کریم و ایجاد زمینه‌های رشد ایشان ازجمله دیگر اهداف این طرح اموزشی می باشد.

وی ادامه داد: امید است متعلّمان پس از طی این دوره بتوانند بواسطه تلطیف دل از طریق قرائت و استماع مستمرآیات قرآن کریم جذب و شیفته آن شده و با آیات و معارف غنی آن، مأنوس شوند.

گفتنی است، این دوره بر اساس سرفصل ها و بودجه‌بندی دروس «تجوید تکمیلی و صوت و لحن پیشرفته» ارائه شده و برمبنای کتب حلیـ?‌القرآن (سطح2) و هنر تلاوت در (80) جلسه آموزشی اجراء می‌شود.


      

سومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه دستگاه های فرهنگی بروجن، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت:  سازمان دارالقران الکریم کشور و دارالقران استان چهار محال و بختیاری سومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم در رشته های حفظ قرائت تدویر (ترتیل) فصیح خوانی و صحت قرائت نماز و سبک زندگی قرآنی را همزمان با سایر دارالقرآن های کشور  در  شهرستان بروجن برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری با اشاره به اینکه این طرح ویژه دستگاه های فرهنگی، کارکنان مدیران و خانواده های آنان می باشد، افزود:زمان ثبت نام این مسابقات از  10شهریور تا 20مهر 1393 می باشد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.telavat.ir  و یا اداره تبلیغات اسلامی بروجن مراجعه نمایند.

گفتنی است، به برگزیدگان جوایز نفیس  اهداء خواهد شد.


      

<      1   2   3   4      >