سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :2
کل بازدید :79372
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 8:29 ص
امکانات دیگر




اوقات شرعی

پایگاه اینترنتی شناسایی و ثبت فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی و خانه های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن راه اندازی و رونمایی شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این پایگاه با هدف اطلاع‌رسانی، تولید محتوای قرآنی در فضای مجازی، ثبت فعالیت مؤسسات و خانه های قرآنی شهری وروستایی و ثبت فعالیت های آنان راه اندازی شده است.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود: در حال حاضر پنج مؤسسه قرآنی و سه خانه قرآنی روستایی و شهری مطالب، گزارشات و برنامه های خود را در این پایگاه قرار داده اند.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال تمامی موسسات وخانه های قرآن شهری و روستایی شهرستان بروجن در این سامانه ثبت و شروع به فعالیت کنند.

گفتنی است، نشانی این سامانه www.pqb.parsiblog.com است که موسسات و خانه های  قرآن شهری و روستایی  می توانند مطالب، اطلاعات، گزارش ها وتولیدات قرآنی خود را در آن قرار دهند.


      

پایگاه اینترنتی فعالان قرآنی شهرستان بروجن با هدف معرفی حافظان، قاریان و فعالان عرصه قرآنی درشهرستان بروجن راه اندازی و Hماده ی دریافت اطلاعات فعالان قرآنی می باشد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این پایگاه اینترنتی با هدف تجمیع اطلاعات، همدلی، ثبت تولیدات قرآنی، شناسایی و ساماندهی حافظان، قاریان وفعالان قرآنی و ثبت مقالات قرآنی در شهرستان بروجن راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود:در حال حاضر در شهرستان بروجن 30حافظ کل قرآن، چهل حافظ 20جزء و 100حافظ زیر 20جزء وجود دارد  .

وی ادامه داد: قاریان کشوری و استانی این شهرستان باسابقه ی درخشان قرآنی الگوی مناسبی به منظور آموزش جوانان و نوجوانان مستعد وفرهنگ سازی سبک زندگی قرآنی  می باشند.

گفتنی است، آدرس اینپایگاه اینترنتیhttp://www.pfqb.parsiblog.com می باشد که حافظان، قاریان و فعالان قرآنی می توانند مطالب، اطلاعات، مقالات و تولیدات قرآنی خود را در فضای مجازی  قرار دهند.


      

 

با همکاری پایگاه های بسیج مساجد شهرستان بروجن طرح تخصصی آموزش قرآن کریم در بروجن آغاز شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: این جلسات با هدف احیای کلاس های تخصصی و سنتی قرآن کریم در مساجد با همکاری پایگاه های بسیج در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمد منصوری با اعلام این خبر  افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب شهرستانی روزهای سه سنبه و پنج شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد شهر بروجن از جمله مسجد النبی (ص) محله ی شهید رجایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری  گفت: آموزش تخصصی تجوید و قرائت پایه ی اصلی آموزش این کلاس ها است.

گفتنی است، نخستین جلسه تخصصی قرائت و تجوید روز های شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حاج کرامت بروجن برگزار می‌شود.


      

مسئول دارالقرآن الکریم چهار محال و بختیاری؛

اعتبار مسئولان قرآنی کشور و استان، وجود فعالان قرآنی است

مهدی پرتوی در جمع قرآن دوستان شهر گندمان گفت: فضیلت قرآن در بین دیگر کتاب ها مانند فضیلت خدا در بین دیگر موجودات است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول دارالقرآن الکریم ضمن اشاره به سخنان و درخواست های مدیر موسسه ابلغ الموعظه  گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند و این که اقتصاد در ابتدا قرار گرفته  نشان دهنده این نسیت  که اقتصاد مهم تر از فرهنگ است، بلکه اقتصاد زیر بنا فعالیت های فرهنگی است.  

مهدی پرتوی افزود: تا در بین فعالان قرآنی،  فرهنگ قرآن دوستی به وجود نیاید، اقتصاد و اعتبارات قرآنی کاری در  جذب جوانان و نوجوانان پیش نخواهد برد.

 وی با اشاره به احادیث مرتبط با آموزش قرآن افزود:  امام صادق (ع) می فرمایند: سزاوار است مومن در زندگی خود یا قرآن را یاد گرفته باشد و یا در مسیر یادگرفتن آن از دنیا برود.

مسئول دارالقرآن الکریم چهار محال و بختیاری اظهار داشت: اهالی قرآن شریف ترین افراد در جامعه هستند و هدف ما از برگزاری این ضیافت قرانی بیان دغدغه های قرآنی و بررسی مشکلات قرآن آموزی در خانواده و جامعه است.

پرتوی تصریح کرد: تجمع و گردهمایی های بچه های قرآنی در مساجد روستایی و شهری یک نعمت است و هر فرد مسلمانی موظف است به منظور گسترش مفاهیم قرآنی، ولو با دست خالی، تلاش کند.

گفتنی است، مهدی پرتوی در این نشست با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین قرآنی در استان از همه فعالان قرآنی خواست به شکوفا شدن این مجمع کمک کنند.

یادآور می‌شود، این مراسم روز جمعه بیست و سوم آبان 93 در موسسه ابلغ الموعظه شهر گندمان برگزار شد.


      

جمعی از فعالان قرآنی شهر گندمان به منظور تشریح فعالیت های خود و برگزاری شبی با قرآن گرد هم آمدند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول موسسه ابلغ الموعظه شهر گندمان گفت: روز جمعه همزمان با نماز مغرب و عشاء جمعی از فعالان قرآنی شهر گندمان به منظور تشریح فعالیت های قرانی خود و برگزاری مراسم شبی با قرآن در دارالقرآن این شهر گرد هم آمدند.

حسن غیاثی در این نشست با اشاره به فعالیت های قرآنی انجام شده در طول سال افزود: از سال 73 که این مکان قرآنی در شهر گندمان  تأسیس شد، با حمایت خیرین قرآنی شهر و قرآن دوستان فعالیت های این موسسه به خوبی تا به امروز انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: درد دل فعالان قرآنی کمبود اعتبارات در زمینه ی فعالیت های قرآنی است که انتظار می رود مسئولین به قرآن آموزی و فعالیت های قرآنی بیشتر از پیش اهمیت قائل شوند.

گفتنی است این نشست روز جمعه 23آبان در دارالقرآن  شهر گندمان  با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول دارالقرآن الکریم  استان چهار محال و بختیاری و  40 نفر از اعضاء فعالان و اعضاء این موسسه برگزار شد.


      

<      1   2   3   4      >