سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :2
کل بازدید :79394
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 12:38 ع
امکانات دیگر




اوقات شرعی

بازدید کارشناس قرآنی اداره تبلیغات بروجن ازخانه قرآن شهری شهید بهشتی(ره)

رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات بروجن در خانه قرآن شهری شهید بهشتی کمیته امداد خبرداد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری،علی داتلی بیگی رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از بازدید حجت‌الاسلام  محمد منصوری کارشناس امور قرآنی، به منظور بازدید از کلاس قرآنی خواهران در خانه قرآن شهری شهید بهشتی  کمیته امداد خبر داد.

حجت السلام محمد منصوری گفت: خانه قرآن شهید بهشتی  پتانسیل  انسانی و ساختمانی خوبی دارد و قابلیت تبدیل شدن به یک  موسسه  قرآنی را دارا است.  

وی در جمع پرسنل این خانه قرآن گفت: تعامل خوب و سازنده  خانه قرآن شهید بهشتی با اداره تبلیغات اسلامی می تواند گام های موثری در ارتقای سطح قرآنی شهر بردارد.

گفتنی است، پس از استماع گزارش مسئولین خانه قرآن شهری  در مورد طرح های آینده اداره امور قرآنی  تبادل نظر شد و در پایان، از مدیر خانه قرآن شهری تجلیل شد.

این بازدید  پنج شنبه 28 مرداد 95 انجام شد.


      

جت السلام منصوری گفت:

مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است

حجت السلام منصوری به مناسبت روز جهانی مساجد در سالن اداره تبلیغات اسلامی درجمع مربیان پیش دبستانی گفت: مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است.



به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، محمد منصوری کارشناس امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن  با تبریک به مناسبت روز جهانی مساجد، درجمع مربیان پیش دبستانی شهرستان بروجن، در سالن اداره تبلیغات اسلامی  گفت: مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است و نماز جماعت و تشکیل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبی بیانگر هماهنگی و انسجامی است که حضور در مسجد فراهم می‌آورد.

حجت السلام منصوری در ادامه افزود: در اینجاست که افراد نمازگزار همچون قطره‌های آب به یکدیگر می‌پیوندند تا دریایی از اتحاد را به نمایش درآورند. همه در کنار یکدیگر در برابر پروردگار یکتا رو به سوی یک قبله می‌کنند و لب به حمد و ثنای آن یگانه نازنین می‌گشایند و هماهنگ با یکدیگر سرود توحید را زمزمه می‌کنند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) پایه‌گذار  نخستین  مسجد است.حضرت محمد (ص)  مکانی را پایه‌گذاری کرد که علاوه بر عهده‌دار بودن نقش روحانی و معنوی، کانون فعالیت‌های اجتماعی مسلمانان نیز به شمار می‌رفت. به همین دلیل مسجد در تاریخ اسلام از ویژگی برجسته‌ای برخوردار بود.

حجت السلام منصوری بیان کرد: در گذشته همه امور مسلمین در ابعاد مختلف، از جمله عقاید و فعالیت‌های فرهنگی، عبادی، سیاسی و اقتصادی در مساجد انجام می‌شد.


      

 



به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری، حجت‌الاسلام محمد منصوری  کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن  با بیان این خبر گفت: طرح تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان برای تدریس در کلاسهای  مهد و  پیش‌دبستانی در حال اجر است.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: یکی از دروس تخصصی که دراین دوره آموزشی اجرا  می‌شود روش تدریس مهارت های مربیان کودک  در انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به کودکان است.

وی در ادامه افزود: فراگیران دوره با گذراندن این درس ضمن آشنایی با اصول و قواعد نظری و عملی تدریس و کلاسداری قرآن پیش دبستانی باید بتوانند اصول و قواعد مربوطه را در تدریس خود بکار گیرند.

وی یاد آور شد: پس از گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون پایانی، گواهی تربیت معلم پیش دبستانی به قبول شدگان  اهدا می‌شود.

گفتنی است، این دوره آموزشی روزهای شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه  به مدت 48ساعت  با تدریس استاد میرزا پور برگزارمی شود.





      

<      1   2   3