جمعی از دانش آموزان نخبه و فعال قرآنی دبیرستان پسرانه صدرا بروجن در مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی و رابط مدارس صدرا در سازمان تبلیغات اسلامی استان تجلیل شدند.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مدیر دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا بروجن گفت: روز سه شنبه 25آذر، همایش تجلیل از دانش آموزان نخبه قرآنی برتر مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رابط مدارس صدرا در استان و دانش آموزان نخبه قرآنی در دبیرستان پسرانه صدرا برگزار شد.

محمد رضا باباخانیان افزود: در این مراسم 20نفر از دانش آموزان برتر قرآنی که در سال تحصیلی، در زمینه‌های قرآن، نهج‌البلاغه، حفظ و تفسیر، حائز رتبه‌های برتر شده اند، با اهداء یک جلد کلام الله مجید و جوایز دیگری تقدیر و  تجلیل شدند.

باباخانیان در ادامه هدف از برگزاری این مراسم را شناسایی استعداد های قرآنی دانش آموزان و سازمان دهی آنان در رشته های مختلف قرآنی جهت شرکت در مسابقات عنوان کرد.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری در این مراسم با بیان سخنانی در مقام و منزلت قرآن کریم گفت: اهمیت فرا گرفتن قرآن در طول زندگی  بسیار زیاد است و دانش آموزان عزیز عمل به قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا به سعادت برسند.

گفتنی است، این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.