سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :2
کل بازدید :79376
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 9:12 ص
امکانات دیگر




اوقات شرعی

30 نفر از شرکت کنندگان در فعالیت های قرآنی خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه بروجن با اهداء جوایز نفیس تقدیر و تشویق شدند.



30به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، روحانی مستقر مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک الهیه بااعلام این خبر گفت: در بازدیدی که مسئول دارالقرآن الکریم استان، روز چهارشنبه 20 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا از خانه قرآن شهری این شهرک داشتند، 30نفر از شرکت کنندگان در کلاس های فصیح خوانی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله کریمی افزود: از ابتدای ماه رمضان و با افتتاح مسجد حضرت امیرالمومنین این شهرک با همکاری فعالان قرآنی و اداره تبلیغات اسلامی، کلاس ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی در خانه قران شهری این مسجد برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی تصریح کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و فعالیت های قرآنی  در عصر کنونی با وجود زرق و برق های مختلف در فضای مجازی و دنیای حقیقی، کاری بسیار زمان بر و با اهمیت است که یکی از راهکارهای آن تشویق آنان از طُرق  مختلف می باشد.

گفتنی است، این شرکت کنندگان یک جلد کلام الله مجید و یک عدد نرم افزار آموزشی قرآن کریم از دست مسئول دارالقران الکریم دریافت کردند.


      

مسئول آموزش قرآن خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک الهیه از برگزاری دو اختتامیه ی مجزا ویژه ی خواهران و برادران در این مسجد خبر داد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول آموزش قرآن خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک الهیه، با اعلام این خبر گفت: روز چهار شنبه 20 اسفند همراه با نماز مغرب و عشا مسجد حضرت امیرالمومنین شهرک الهیه میزبان مسئول دارالقران الکریم استان چهار محال و بختیاری بود.

علی بیگی افزود: این بازدید همزمان با اختتامیه طرح فصیح خوانی قرآن کریم ویژه ی خواهران و برادران خانه قران شهری این مسجد بود.بیگی ادامه داد: در مجموع 60نفر در این کلاس ها شرکت داشتند که 30نفر انها خواهر و 30نفر برادر می باشند.

مسئول آموزش قرآن خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک الهیه در پایان سخنان خود با تشکر از همکاری مربیان قرآن، قرآن اموزان و همکاری های خوب اداره تبلیغات اسلامی یادآور شد: کلاس های فصیح خوانی قرآن کریم در خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) از ابتدای ماه رمضان آغاز شد.

گفتنی است، 24 گواهی پایان دوره فصیح خوانی قرآن کریم به شرکت کنندگان اهداشد.


      

مسئول دارالقران استان چهار محال و بختیاری؛

معلم قرآن لازم است اندیشه‏ اش را از هر چه غیر خداست پاک کند

مهدی پرتویی خطاب به معلمان قرآن گفت: آموزش قرآن که به خاطر پول، مقام، شهرت و... باشد، پاداش او همین ‏ها خواهد بود و این در مقابل خشنودی خداوند متعال و پاداش بزرگ او بی ‏ارزش است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول دارالقرآن الکریم استان چهار محال و بختیاری در جمع فعالان قرآنی خانه قرآن شهری شهرک الهیه بروجن گفت: معلم قرآن باید دارای ویژگی هایی از جمله ایمان و توکل به خدا، اخلاص، هدایت گری و مدیریت، استقامت و پشتکار و داشتن بیان ریال قلم و علم خوب باشد.

مهدی پرتوی افزود: توقف در یک حد از دانش و آگاهی، نقص بزرگی برای معلم قرآن است و لازم است معلم همراه با زمان و پیشرفت علوم و همگام با دانش آموزش بر دانش خود بیفزاید.

پرتوی تصریح کرد: معلم سخت کوش، افزون به تدریس تئوری، دانش‏پژوهان را با اوضاع و احوال جهان هستی و شگفتی های آفرینش آشنا می‏کند تا نگرششان به جهان وسعت یابد.

مسئول دارالقرآن الکریم استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: خدمت به قرآن،  مردم، کشور و دین دیدی وسیع می‏خواهد، یک عامل مؤثر در بی‏رغبت بودن بعضی از شاگردان قرآنی، انگیزه و هدف نداشتن است که معلم می‏تواند با معرفی قرآن و شناساندن جایگاه آن در بین علوم دیگر، این انگیزه و هدف را به وجود آورد.

 گفتنی است، مسئول دارالقرآن الکریم استان چهار محال و بختیاری روز چهار شنبه 20اسفند از خانه قرآن شهری شهرک الهیه بروجن بازدید  و با اهداء جوایز ارزنده ای  از فعالان قرآنی تقدیر و تشکر کرد.


      

24 نفر از دانش آموختگان طرح فصیح خوانی قرآن کریم در خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهر ک الهیه موفق به کسب گواهی شدند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول آموزش قرآن خواهرانِ خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک الهیه، با اعلام این خبر گفت: روز چهار شنبه 20 اسفند بعد با نماز مغرب و عشا همزمان با اختتامیه ی طرح اموزشی فصیح خوانی قرآن کریم در سال 93 24نفر از خواهران خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) گواهی پایان دوره ی فصیح خوانی قرآن کریم دریافت کردند.

مرضیه مؤید  افزود: این کلاس های آموزشی ویژه ی جوانان 18 تا 40سال، از ابتدای ماه رمضان امسال برگزار و به صورت میانگین 30نفر در این کلاس ها شرکت داشتند.

مؤید ادامه داد: 24 نفر از شرکت کنندگان در این طرح آموزشی بعد از برگزاری آزمون به عمل آمده موفق به کسب گواهی پایان دوره شدند.

گفتنی است، دوره ی جدید کلاس های آموزشی قرآن کریم در سال 94  در قالب کلاس های قرائت سطح (2) و مفاهیم سطح (1) و آموزش نونهالان به صورت مکتب خانه ای در خانه قرآن شهری مسجد حضرت امیرالمومنین شهرک الهیه برگزار می‌شود.


      

در سال 93کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن از اهدای 300 جلد کتاب قرآن به موسسات قرآنی خانه های قرآن شهری و روستایی این شهرستان در سال 93خبرداد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همیشه و درهمه حال قرآن را به‌عنوان شاخص برنامه‌های فرهنگی قرارداده و در این راه ازهیچ تلاش و کوششی اعم از برگزاری کلاس‌ها و همچنین نشر و توزیع قرآن واقلام قرآنی فروگذار نکرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد منصوری افزود: اهدای قرآن به موسسات و خانه های قرآن شهری و خصوصاً روستایی گام ارزنده ای برای ترویج فرهنگ قرآن کریم در این شهرستان است که باید با توجه به نیاز هر شهر و روستا در بین قرآن آموزان توزیع شود تا تاثیر قرآن در زندگی اجتماعی روشن شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال 1393 اداره تبلیغات اسلامی بروجن   300جلدقرآن کریم را به خانه‌های قرآن شهری و روستایی اهداء کرده که این تعداد قرآن از محل قرآن‌های اهداء شده در طرح نور باران از طرف دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به این اداره اختصاص یافته  است.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: با توجه با گرانی کاغذ و کمبود در چاپ قرآن کریم، خانه های قرآنی و مساجد و حسینیه های شهرستان، که در آن کلاسهای قرآن برگزار می‌شود با کمبود شدید قرآن موجه بودند و این اداره تنها توانسته است در طول سال نودوسه  300 جلد قرآن اهدایی از استان دریافت نموده و با توجه به اولویت نیاز در اختیارآنها قرار دهد.

گفتنی است، از تعداد 300جلد قران کریم 65 درصد در روستا ها و 35 درصد در شهر های شهرستان بروجن توزیع شد.


      

<      1   2   3   4   5   >>   >