سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهداشت محیط
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :2
کل بازدید :79389
تعداد کل یاد داشت ها : 122
آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 11:43 ص
امکانات دیگر




اوقات شرعی

کارشناس امور قرآنی بروجن از شرکت 15نفر حافظ و قاری قرآن کریم به دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت و کسب 10رتبه برتر استانی خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: 15 نفر قاری و حافظ خواهر و برادر، روز پنج شنبه 4 دی به منظور شرکت در دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت به استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود: حاصل این مسابقات کسب 10 مقام برتر استانی بود که از این تعداد 5 مقام اولی، 3مقام دومی و 2مقام سومی بود.

وی گفت: اعظم همتیار کسب مقام دومی حفظ کل، مریم مرادی کسب مقام اول حفظ 15 جز و اعظم عظیمی کسب مقام سوم حفظ 15جز را از آن خود کردند.

حجت‌الاسلام منصوری از کسب مقام اول حفظ کل قرآن ویژه برادران بالای 16سال توسط محمد ابراهیم حجت پناه خبر داد و ادامه داد: مهدی خدیبی در رشته تلاوت تحقیق ویژه برادران بالای 16سال رتبه اول، سید ابوالفضل عدنانی رتبه دوم و احمد رضا آئین پور در رشته تلاوت تحقیق ویژه برادران پایین تر از 16سال رتبه اول را کسب کردند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به کسب رتبه دوم حفظ 15 جز بالای 16 سال برادران، توسط امین غیاثی و رتبه سوم محمد امین مسلمی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان بهترین سرمایه ها و نیروهای قرآنی هستند که می توانند برای تشویق دیگر جوانان نیز فعالیت و آنها را به انس بیشتر با قرآن کمک و تشویق کنند.

گفتنی است، نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری در تاریخ 29 بهمن 1393 اعزام می شوند.


      

370 برنامه‌ی فرهنگی مذهبی قرآنی با همکاری اعضا ی کمیته ی قرآن و هیئات مذهبی دهه فجر شهرستان بروجن به مناسبت ایام الله دهه فجر 93 برگزار می‌شود.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بروجن گفت:  برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید الهیان خاطر نشان کرد: ترویج و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، حفظ و اعتلای فرهنگ اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی، افزایش و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، انتقال خاطرات و مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان، وفاق ملی و وحدت از جمله اهدافی است که در برنامه‌های دهه فجر سال جاری دنبال می‌شود.

وی برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن شب‌های انقلاب در مساجد، نصب بنر و پارچه نوشته با مضامین قرآنی‌، اعزام مبلغ ویژه، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را از برنامه‌های قابل اجرا با همکاری اعضای ستاد کمیته قرآن و هیئات مذهبی در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به محور قرار دادن قرآن و تمسک به آن در تمامی برنامه ها، تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان حفظ و حراست و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است لذا باید ایام دهه فجر را گرامی و زنده نگه داشت.

گفتنی است، این نشست روز سه شنبه 23 دی با حضور اعضای کمیته قران و هیئات مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.


      

45 نفر در دوره آموزشی صحیح خوانی قرآن کریم در خانه قرآن روستایی قمربنی هاشم (ع) روستای امام قیس شرکت می‌کنند.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول خانه قران روستایی حضرت قمی بنی هاشم (ع) با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی با کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای ماه ربیع الاول دوره آموزشی صحیح خوانی قرآن کریم در روستای امام قیس برگزار می‌شود.

زهره اسماعیلی افزود: 45 نفر در این دوره اموزشی شرکت دارند که باحضورمداوم درکلاسهای صحیح خوانی قرآن کریم درخانه قرآن تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی بروجن، آموزش های لازم را می گذرانند وپس از اخذ آزمون پایانی وکسب نمره قبولی به پذیرفته شدگان ازسوی دارالقرآن کریم استان، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

وی گفت: این دوره شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید مقدماتی قرآن کریم، ویژه بانوان نوجوان و جوان  با سطح تحصیلات بالای سیکل  برگزار می‌شود.

اسماعیلی اذعان کرد: این دوره در 40 جلسه با حضور مربیان بومی منطقه برگزار می‌شود.

گفتنی است، خانه قران روستایی حضرت قمربنی هاشم (ع) از سال 92 فعالیت خود را به صورت رسمی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی بروجن آغاز نموده و در حال حاضر 80 نفر عضو دارد.


      

کارشناس امور قرآنی بروجن خبر داد:

بهره مندی 6 هزار و 400 نفر ازفعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی بروجن

در 9ماهه گذشته از سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی 6 هزار و 400 نفر از فعالیت های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن بهره مند شدند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت:‌ در 9 ماهه نخست امسال 50کلاس صحیح خوانی قرآن کریم در شهرستان بروجن با حضور 1200نفر خواهر و برادر تشکیل که از این تعداد 850 نفر در مناطق روستایی و بقیه در شهر ها بودند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری با اشاره به اینکه این کلاس ها با همکاری خانه های قرآن شهری و روستایی و موسسات قرآنی شهرستان برگزار شده افزود: در ماه مبارک رمضان 50 برنامه جزء خوانی دراکثر مساجد شهرستان با حضور 1800نفر برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری طرح قرآن در اعتکاف در مساجد برگزار کننده اعتکاف با حضور 1500 نفر از معتکفین و طرح صحیح خوانی قرائت نماز در اعتکاف 93 با حضور 850نفر از دیگر فعالیت های این واحد در 9ماهه نخست امسال بود.

حجت‌الاسلام منصوری برگزاری طرح احیای جلسات سنتی قرآن کریم را ضروری دانست و عنوان کرد: با همکاری فعالان قرانی شهر بروجن 2 جلسه طرح احیای جلسات سنتی قرآن کریم به صورت دائمی در طول سال راه اندازی و مشغول به فعالیت هستند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرانی همچون نورالهدی، مسابقات تسنیم، مسابقات تلاوت و ثبت نام دوره قرائت سطح چهار قرآن کریم، اعزام 20نفر داور و قاری به مجالس و محافل و مسابقات قرانی شامل 100مورد، ساماندهی و احیاء 20جلسه خانگی دائمی قرآن کریم با حضور 1500 قران آموز در شهرستان از دیگر فعالیت های امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در 9ماهه نخست امسال بود.

گفتنی است، راه اندازی وبلاگ فعالان قرآنی و وبلاگ موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی به منظور ثبت فعالیت های خود از دیگر اقدامات است.


      

همزمان با سراسر کشور مسابقه ی قرآنی نورالهدی(7) در اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس قرآنی  اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی اقشار مختلف مردم با مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و در جهت اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر تدبر در آیات قرآن کریم، هفتمین دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان  نورالهدی(7)  برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد منصوری افزود:  این  دوره از مسابقات تفسیر  با شرکت 13نفر از شرکت کنندگان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی روز جمعه 14آذر 1393 برگزار شد.

 حجت‌الاسلام منصوری در ادامه گفت: این مسابقات در دو رشته تفسیر جزء 21 و تفسیر سه جزبیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم برگزار شد.

وی گفت: منبع آزمون تفسیر نمونه، اثر آیت الله مکارم شیرازی و نوع آزمون تستی چهار گزینه ای بود. 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن خاطر نشان کرد: بعد از تصحیح برگه های آزمون از طرف دارالقرآن الکریم کشور به شرکت کنندگانی که نمره قبولی کسب کرده باشند جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

گفتنی است، در استان چهار محال و بختیاری 80نفر در این مسابقات شرکت داشتند.


      

<      1   2   3   4   5   >>   >